Är så nöjd!

Alla mina mål som jag hade satt upp för föregående vecka lyckades jag med och det gav verkligen resultat. Vågen visade -1,9kg...gött som tusan. Tänk om man kunde ha så här bra reslutat jämt, men de funkar ju inte riktigt så...men nån mer vecka hade ju varit gott..en bra start ökar ju motivationen ännu mer.
Målen för denna vecka kommer se ut ungefär likadant, inget godis (mer än popcorn), ingen fika, ingen alkohol, minst 4 promenader och alla wii-active passen....ska klura på nåt mer mål.
Jag ska fasen lyckas med det här!!!

Söndagen gick rätt mkt i lathetens tecken, förutom en lång promenad i slöinge då förstås. Vi kikade på natt på museumet 2 på kväll, till de bjöds morots- och gurkstavar och lite dip. De är fasen underskattat att dippa grönsaker.

Måndag brukar i vanliga fall erbjuda tvätt, men passen för månaden var slut så de får bli tvätt imån istället...så schemat idag är tomt. oliver ska hämtas om en stund, å då vankas de lunch å tur är väl de för jag är hungrig som tusan. Träningen är gjord för dagen, så va vi ska hitta på resten av dagen återstår att se.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Kribban

Hej Emilie



Bra jobbat!!



Ni vet att ni alltid är välkomna in på kaffe när ni promenarar i "byn" ;)

2009-08-31 @ 11:59:00
Postat av: Emlan

Tack tack Kribban!

Åh tack för inbjudan, ska lägga de på minnet för de lär säkerligen bli fler promenader i Slöinge.

2009-08-31 @ 13:11:59
URL: http://mysemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0