Gårdagen var toppen!

Vi började dagen med att äta och sen packa in oss i bilen för att bege oss mot Klittebadet. Oliver å pappa skulle bada, jag å Douglas fick kika på då vi är lite förkylda.
Oliver hade hur kul som helst, tills vi började sätta lite press på honom. Pojken har varit mönstereleven i sin simskolegrupp, men efter uppehållet har han blivit en riktig fegis. Han vill inte hoppa från kanten, inte dyka...han vill bara simma å busa förstås. Men visst ser de ut som de har mysigt mina killar...



Efter badet köpte vi Oliver ett par simglasögon då det är vattnet i ögonen han klagar på. Så vi hoppas att han är tillbaka i rätt form nästa söndag då simskolan börjar igen...

Sen körde vi till svärmor för att gratulera henne, även Olivers gammel mormor och morfar var där. Så grabbarna käkade tårta å fikabröd, men jag avböjde snällt. *stolt*
Vi var även uppe hos tysken å köpte kött... När vi var klara där tog vi kustvägen för att se på de höga vågorna, för de blåste ju nästan som storm ute igår. Vi körde ner på stranden i ringsegård å kollade på när de kitesurfade...fasen va häftigt de är.

På kvällen kom Emelie och Toben med sina barn...sen vart de fullt ös. Herre gud att tre barn kan föra så mkt oljud hahhaha...men kul hade de. Stackars Douglas vart helt förskräckt när de 3 busfröna for runt honom...men han vande sig efter ett tag.
Vi bjöd iaf på rotfruktsgratäng och grillspett, kebabspett och sidfläsk. Barnen fick korv, men de smakade även på köttet. Till efterrätt serverade vi fruktsallad, ett bra alternativ tycker jag när man inte får äta sötsaker. Är även stolt över mig själv att jag inte rörde smågodiset. jag kan om jag vill ;)

Kvällens underhållning bestod av Bruno (tysk u) och sen förstås Buzz, fidde klassade ut oss allihop i slutet som vanligt...fattar inte hur han kan lyckas varenda gång...ren tur för inte sjutton är de skicklighet ;)

Idag är Fidde bakfull som ett ägg!!! Åh Douglas tog riktig sovmorgon till halv nio, men den andra skrutten vaknade av han va kissenödig vid KLOCKAN 6.15 *morr* Åh kunde inte somna om efter de...men min söting fis lät oss snäll ligga i sängen medan han tittade på playhouse disney. Min goding kan va så snäll, när han vill ;)
Vet ännu inte va dagen ha att erbjuda, men troligtvis ska vi umgås med svåger och svägerska...
ha en bra dag alla mina vänner.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Kribban

Härlig bild :)

2009-08-31 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0