Liten liten bebis!

Oj oj va man glömmer fort. Douglas är ju 5 månader nästa vecka och man har redan glömt hur små de är när de föds. Igår träffade vi 6 dagar gammal bebis, Meja ska hon heta. Så liten och pluttit söt med massor av hår. Vi hade vårt eget babycafé igår. Jag, Linda och Maria med bebisarna Douglas, Sigge och Meja. Givetvis var Oliver med och höll låda hahhaha... Det blev ett dyrt kalas vill ja lova...mamma jag vill ha en sån å en sån å en sån.... Tur att man själv inte skulle fika nåt. Som sagt hårt mot hårt...

Sen blev de shopping på Lindex till min stora skrutt som växer så de knakar. Håller på å köpa upp en ny gaderob i stl98...dock inte så mkt byxor eftersom han fortfarnade bara drar 92 där...kan ju bero på att han är så smal så allt annat ramlar av. Tur att man får rabattkuponger så de man får valuta för pengarna. Så igår blev de en luvtröja, en lite snyggare tunn långarmad tröja oxå med luva, 3 vanliga långarmade och en höst mössa som han sååå gärna ville ha. Åh han var så söt i den så till och med expiditen gav honom komplimanger då hon sett honom när han stod och beundrade sig själv i speglen.

Idag är de städ dag, ska komma igång nu så att man är färdig till Oliver kommer hem. Ska få i gång fidde oxå så han hjälper till...han har sluppit städa tre veckor i rad så nu är de fasen dags.
I em blir de ev promenad med svägerskan om vädret tillåter.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Jag är med på promenad !!!

2009-08-26 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0