Mmm sol!

Känner mig jäkligt duktig idag, har städat hela hemmet och plockat undan. Sen hann inte gubben mer än vakna så stökade han ner i köket å Oliver i vardagsrummet. Tacksamt å städa *suck* Förhoppningsvis röjer Fidde undan efter sig, Oliver blir de nog lite tjat på...

Douglas ligger å sover, antar jag...å Fidde spelar. Jag njuter av solen å Oliver cyklar. Han har sällskap av en grabb i åtta års åldern och tillsammans kör de som galningar runt lekplatsen. Älskar verkligen min uteplats..vem sjutton behöver ett hus när man bor som vi gör.

Bullbaket blev av igår till Oliver stora förtjusning, blev även jordgubbsgrottor (hade ingen hallonsylt). Han var nog minst lika förtjust i resultatet. Fidde blev som vanligt stressad av stöket i köket som han kallade för kaos. Själv tycker ja de mest såg ut som de ska göra när man bakar. Tror även Fidde va nöjd med resultatet eftersom han ville bjuda arbetskollegorna på fika på natten. Tänkte jag skulle lagt upp bilder, men är för lat för att gå in å hämta kameran  å föra över bilder...eller jag kanske ska rätta mig, jag har extremt svårt för att resa mig. Hahah, träningsvärken i låren gör sig ständigt påmind. Vila idag å imån blir träning igen. Fast jag har varit lite nyttig idag med, har cyklat med Oliver till ica.
Nu ska jag njuta lite mer av solen...
Skepp o hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0