Ny vecka nya tag...

Märkligt att man varje måndag är lika laddad å så går de dö bra fram till helgen då allt spricker igen. Denna helgen tänker jag inte ha de minsta dåligt samvete för. De var den värsta stunden i mitt liv att låta mina katter somna...så i fredags blev de mkt tröstätande.
Konstigt nog hade jag minus på vågen iaf...så de får jag vara nöjd med. Men jag ska helt klart ha bättre resultat nästa måndag.
Är nöjd med helgen trots allt...söndagen gick i lathetens tecken...fast med en lång promenad..dock med både glass å köpmat hahha...
Idag har jag tvättat, haft fin besök av Sigge å Linda. Mycket trevligt, älskar att sitta å tjöta. jag har tränat å gått en kort promenad.
Börjar bli lite trött faktiskt...men de är nog solen som gör sitt idag, satt  i solen mellan halv två och fyra.

Imån blir de äntligen ett besök på bvc, är mycket nyfiken på hur mkt Douglas har vuxit. Vikten har vi försökt hålla lite koll på här hemma. Men jag hoppas skruttas har passerat sju kg (dock inte så troligt) Åh jag skulle tippa på att han är 65cm lång...får se hur rätt man har?! Får säkert bokat en tid i nästa vecka för ny spruta med.
Nu ska ja gå å pussa lite på min prins som ser helt färdig ut i soffan. Söting Oliver fick håret klippt/rakat igår. Han är så fin så, han blev sååå lik sin kusin emil.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0