R.i.P Winnie & Indira

Då har mina små söta katter fått somna  in och förhoppningsvis mår de bättre vart än de har fått komma. De var en extremt tuff dag igår med mkt känslor både hos mig och min man. Men jag måste ge Slöinge Djursjukhus det allra bästa betyget man kan ge....de lät oss komma in direkt efter att vi anmält oss. De var lugna och harmoniska hela tiden. Frågade inte speciellt mkt utan förstod oss varför vi inte kunde ha dem kvar. De tog väl  hand om katterna medans vi var kvar, pratade och kelade med dem...så sätt känns de riktigt bra. De förstod även att vi ville snabbt därifrån. Så efter ett par pussar å lite gos å många tårar gick vi därifrån. De skulle få somna direkt....

Det var oerhört tom när man kom hem, extremt jobbigt att plocka bort alla deras saker...men nu är de gjort. De som är kvar är att jag ska ge bort kattsanden och maten...
Värst av allt är när Oliver frågar efter dom, samt när man skulle gå å lägga sig....de brukade alltid komma upp å mysa då. Men man vänjer väl sig så småningom..hoppas jag verkligen.

Igår tog vi de bara lugnt och rådde om varandra. Vi fick erbjudande av matilda och marko att komma dit men de kändes bättre att vara hemma. Tack iaf.
Nu blir de fika gäster, sen Carlsbergs familjedag å därefter blir de grill om vädret tillåter....
Tack alla som stötta oss i de här. Ni är underbara vänner.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0