då var helgen förbi igen...

efter alla morgon bestyr ringde jag till glocalnet då vi fått en räkning av dom. Fy fan va förbannad jag blev... Vi sa upp allt med glocalnet i dec, fick vår sista räkning typ i juni då vi fick betala 300 nånting för att vi avslutade innan uppsägningstiden...fine de köper jag. Men  i fredags kom en räkning till på 96kr...what the fuck?! de meddelar mig då att vi inte sagt upp den individuella prisplanen...men va fan vi har ju sagt upp hela abonnemanget hur i helvete kan man då ha kvar en prisplan. Han svar var bara att han kunde säga upp den nu och jag snällt få betala denna fakturan men ska inte få nån mer.. Jag morrade lite på han men han kunde ju inte se nån uppsägning nånstans.  Så då sa jag -jag orkar inte tjafsa med er och detta jävla skitföretag, så avsluta den där jävla prisplanen så får ja la betala de jävla pengarna *klick*
Jag var sååå arg!!! Tänkte först skrivit stackars kille...men näää dryga jävla morr morr morr.

Så till helgen. Vi har haft en kalas helg fasen den har varit så nice. Busfabriken/shopping i fredags. I lördags började vi med grill i skogen, jätte mysigt. Sen hade vi halloween party hos matilda med familj...så himla skoj, dock ballade spel ur när drygade sig, mer än vanligt ;)
söndag blev de mysdag med gotte och fotmarko boll å en jäkla massa rester...givetvis med matilda med familj. Tack ska ni ha för en supermysig hallween.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0