ombytta roller...

Douglas har varit feberfri i ett dygn nu, gott! men han är fortfarnade väldigt snorig. Idag är de jag som är risig...det blir nog en ny bihåleinflammation på mig, fast det är ju inget ovanligt.

Igår satte sig D upp själv för första gången, å han gjorde de precis igen. så nu har nog de med lossnat *ler*. Man blir så stolt när de gör sina framsteg. dock har vi inte lyckats se hur han bär sig åt utan  helt plötsligt så sitter han bara upp å grejar med nån leksak.

va så skönt att få lägenheten städad igår, mår verkligen piss när det är äckligt å skitigt. lite stök får man ju räkna med när man har barn....

idag blir de soft här vill ja lova... ska knåda lite fötter på em, annars ska jag inte göra nåt mer än att kurera min förkylning.....
ha en bra höstdag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0