tycker synd...

Douglas å mig själv förstås. Denna j*vla förkylning vill aldrig gå över. Idag har både han å jag låtit som kråkor, hesa som tusan...Douglas värre än jag. Han snorar så mkt att han blåser bubblor med näsan. Å jag snorar inte så mkt alls...de är precis igen tjockt i näsan, sitter som vanligt i mina bihålor bläääää!

I lördags satt vi barnvakt hela dagen i Slöinge. Barnen höll sams hela dagen och de stora killarna skötte sig exemplariskt. Den enda som inträffar var att E inte kom hem i tid från sin kompis, som tur var hittade fidde en lista från skolan och lyckades pricka in rätt nr direkt.

I söndags var de mys hela dagen lång. Polarexpressen 3D på morgonen..såg typ 20 min sen bytte vi till vanligt pga att Oliver inte ville ha glasögonen på sig. På eftermiddagen var det äntligen dags för minisim...den halvtimman var försvinnande snabb. Skoj hade han, å mkt beröm fick han. Min son är grym på att flyta på rygg....alla barn verkar ha nån fobi för att doppa ner huvudet så att öronen kommer under vattnet...men oliver han bara ligger där och konstaterar att de inte alls finns några fjärillar i taket (det är vad simläraren brukar locka med).

Idag har jag inte gjort speciellt mkt mer än ett utvecklingssamtal för Oliver. Förkylningen tar lite musten ur en... Jag gjorde dock de grymmaste köttbullarna ikväll. *mums*
nu blir de sängen, fidde jobbar fm, så då vill han knoppa tidigare än vi brukar. jag får snällt följa med...av respekt brukar han säga hahha..
nähe gott folk, gonatten på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0