Borde höra hur de knakar...

Att en så liten skrutt kan växa så in i... Idag har vi varit på 6månaders kontrollen. Åh jag kan lugnt säga att äta vanlig mat/gröt/välling kan ge sånt resultat, nästan 1kg på en månad hahha. Så nu väger Douglas 8270g och har växt 3cm den senaste månaden så nu visar måttet 70 cm lång. Där med dags att byta till stl 74 och byta bilbarnstol börjar nog oxå bli läge. Hoppas på att kunna hitta nån som vill köpa våran, den är alldeles för fin för att slänga...kan la hoppas på att de finns nån som är sugen.

sen måste jag ju bara få kritisera lite oxå, alltså barnläkaren som är kopplad till bvc herre gud va är de för en människa. Hon vågar ju för sjutton knappt ta i barn och möter inte blicken med föräldrarna. Sen kan jag inte slutat att irritera mig på hennes sätt att prata..jag kan inte ens förklara hur de låter, hon stammar inte utan de är nåt extra hmmande efter varje ord. Helt klart en mkt märklig kvinna. Men hon kan sin sak å de är ju huvudsaken...

Nu ska det packas ner lite grejer till Douglas å sen hämta Oliver. Vi ska nämligen till vessigebro och intaga lite lunch hos Maria och Meija söt. Givetvis kommer Linda och sigge bus.

Förresten är de bara jag som tycker de är märkligt väder ute, på den senaste 1h har jag haft strålande solsken, ösregn, mer sol, hagel, mer sol....
Gott folk, ha en trevlig lunch och en bra dag.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0