Då var den trista em veckan här...

Jag verkligen hatar när Fidde jobbar em. Det är alltid nåt som strular då. Trots att jag tycker vi har hyfsat bra rutiner och de brukar gå smärtfritt typ när han är iväg å spelar fotboll å så, men så fort vi kommer till em så kör de ihop sig.
Idag ska jag iaf tvätta en veckas tvätt *suck*. Sen får jag ju åka med Oliver på gympan...har varit med och tittat på två gånger nu, men har själv inte deltagit denna terminen. Ska bli skoj att visa Pernilla att han kan göra kullebytta (eller hur de nu stavas hahahha, totalt hjärnsläpp)

Helgen har iaf varit kalas. I fredags var vi hos Matilda och Noel, Marko kom vid tio tiden. Där fick vi fantastiskt god smörgåstårta, herre gud så god den var, för att inte tala om chokladfonduen vi fick efteråt. Mmm mmm mmm!!!
På dan var vi en sväng i varberg å min kära man fick köpa sig två spel å Oliver fick köpa sig två filmer. Jag å Douglas fick ingenting....
Lördagen for jag ner till stan för att köpa mer panodil till lilleman och kom även hem med kläder till honom, så i helgen har alla pojkarna fått grejer/kläder...men jag har inte fått nåt *snyft* Vill ju oxå shoppa.
Jaja, på kvällen begav vi oss till varberg igen för att hälsa på Mia och Peter. Där bjöds de på paj och till efterrätt fick vi fruktsallad med vitchokladssås och glass. Det var gottit värre, men  vi blev så där extremt övermätta. Vi kikade på körslaget medans Douglas för andra kvällen i rad roade oss. Han som brukar somna vid sju har varit körig i magen å har inte alls kunnat sova i vagnen.
Det verkar inte som den där förbaskade tand nr 2 vill tränga igenom. tycker så synd om honom med sin snoriga näsa och svullna tandkött. Han gnager på allt å dreglar som en hund...

Igår var det som vanligt simskola, Oliver var lika duktig igår som förra veckan...men han tycker det är otäkt att dyka ner till botten. Sen var vi nere vid havet å kollade på vågorna, för de stormade ju här igår å typ hela helgen med för den delen. Igår hade vi till och med strömavbrott givetvis när maten stod på spisen. Men den kom tillbaka efter 20 min..så jag hann mysa till de lite med levande ljus.
När barnen lagt sig tittade vi på ännu en pissdålig film,  Drag me to hell (eller nåt sånt)...dålig dålig dålig! Se den inte gott folk...
Nu blir softisch i soffan en stund innan jag ska ta tag i tvätten.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0