Det blev ett klagobrev!!

Fabos ansvariga person för tvättstugorna har fått sig ett klagomail vill ja lova. Är så jävla trött på att våra torktumlare inte fungerar som de ska. Man betalare flera tusen kr i månaden för att bo i deras lägenheter då ska de fan hålla standarden på sina grejer anser jag. Vi har bott här sen i juni och den ena torktumlaren har inte fungerat på hela tiden...helt sjukt illa!!! så ja skickade iväg ett och annat morr morr!!!

Nog tjötat om de.

Som vanligt är Oliver och Fidde iväg på gympa idag. Jag å O var iväg igår på simskolan, igår klarade han äntligen pardyket ner till botten, yes!!!
igår var vi även hos svärmor och hälsa på, fick lite mat och efterrätt i magen. Oliver fick sig en klocka som de köpt i present från Turkiet. Sen blev vi bokade barnvakt en lördag i november. Så nu känns de nästan som hela november och är bokad.

Igår kväll fick jag även ett trevligt sms, blev inbjuden på tjejmiddag hos svägerskan. Mycket trevligt de ser jag frame mot...fasen, de blir massa egentid för mig framöver...så lyxigt. Fidde ska på aw på fredag, ja på tjejmiddag lördag sen fredagen där på ska ja på p-fest och på lördan där är de badfest. Lyx lyx lyx....mycket behövligt. Sen inväntar ja ju inbjudan till en fest i slutet av november som jag redan har fått inside info om ;)

Nu ska ja träna D lite i att sitta, å så måste ja verkligen vattna blommorna...
tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0