hoppas på en lugn helg

Tycker det har varit fullt ös ett par helger nu, så de hade varit skönt med en lugn helg faktiskt.
idag kunde gubben börja lite tidigare så jag hoppas på att han går med på en tur till gekås när han kommer hem. Behöver verkligen köpa vinterkläder till alla utan Douglas som får ha arvegods! Borde även hitta ett par vinterskor till mig, men de får nog vänta lite...får nog gå igenom va jag har i gömmerna först.

Tänkte bloggat igår kväll, men de ville inte den här sidan alls. så jag får dra en snabb resumé av vad som har hänt... I onsdags hade vi babycafé här hemma, så de var mkt trevligt tjatter och  en del barnskrik. Douglas försökte mästra Sigge, han visade helt klart att han bestämde bland sina leksaker hahahha. Stackars Sigge hade tillslut Douglas över sig...D nästintill slängde sig över för att ta tillbaka sina leksaker. Fick stort plus i kanten för mina chocolate chip cookies. De andra kakorna slank oxå ner...så tjejer, på måndag, på måndag då kör vi hahahhaha...

Igår skulle vi varit hos Camilla på em, men de hade hon glömt bort pga en strulig fm. Så vi begav oss till Matilda istället, vilket var väldigt trevligt. Fick pratat av mig en del och sen bjöd hon på svensk husmanskost, pastaskruvar med stekt falukorv hihi. men jag klagar absolut inte, barnen åt bra och jag slapp ju göra nånting själv...bästa pluset av allt är ju att man slapp äta ensam.

Så nu har jag klarat av den här em veckan oxå, gött!! Så nu tar vi helg gott folk!
Kram på er


Oliver vänder över till flytläge, kommer enbart ha litet stöd i nacken.


Mina gympa killar.
(Marina som oxå är med på bilden är egentligen Olivers simlärare, Pernilla är på sem när bilden togs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0