ser fram emot...

morgon dagen då vi ska ha massa trevligheter för oss. vi ska börja med att åka ut i skogen och grilla om vädret tillåter. sen ska vi maskeradfest hos matilda med familj, även tanja med familj är bjudna. De blir mexikanskt på meny...knytis. Jag älskar tacos å allt annat sånt gottit. Mmm mmm mmm...
Ser oxå fram emot att få slippa ta hand om Douglas själv som har varit extremt besvärlig på eftermiddagarna denna veckan. Så fort fidde har lämnat huset så har han lagt till med ett strålande humör, fy sjutton. Skrikit å gnällt å inget har passat...nä fy bubblan den perioden får gärna försvinna snabbt. Ingen höjdare alls.

Idag har vi haft en jätte mysig dag helt klart. Linda och jag å så douglas förstås gick på stan i halmstad. Jag shoppade inte speciellt mkt, Linda införskaffade sig en skitsnygg jacka *avis*...hon var så himla fin i den så jag är glad över att hon köpte den.
Fidde och Nicklas tog med sig Oliver till busfabriken i hopp om att få leka...men våran stora kille sköter sig själv och ville inte ha med sig några "farbröder" inte hihihi... De bidde donken efter de, till oliver stora lycka...tydligen nickes med ;) En snabbvisit på eurostop när vi ändå var där.... Har hittat en grej på BR som jag gärna vill köpa till min skrutt i julklapp eller födelsedagspresent...fidde är dock inte lika förtjust som jag.

jaja, jag får väl försöka övertala min man.

åh om de är nån som har missat de, så är de bara 1,5v kvar till Pink!! Fan va vi ska ha skoj systeryster!


puss alla mina nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0