ska man ha en rubrik oxå...

kom inte på de minsta att skriva som rubrik...så jajaj...
Criminal minds är tillbaka i rutan...me like, nästan lika mkt som true blood. Åh snart är även greys anatomi tillbaka oxå...fördelen med höst. har blivit fast i idol träsket oxå hahha... Tv tv tv tv tv tv...nä jag gör faktiskt andra saker.

har hälsat på min kollegor idag, de va trevligt...träffade även några elever. De klämde och pillade lite på Douglas liten, men han njöt av all uppmärksamhet. Sen brottades jag med pensionärerna på icakvantum och som vanligt fick man höra ett och annat ohhhh så söt han/hon är hahhaa...
Sen blev de lite knådning av svägerskans fötter. Hon var så himla höstfräsch när hon kom så jag blev riktigt avundsjuk! Får nog rycka upp mig å sluta gå i mina sunkiga linnen, jag har ju faktiskt snyggare kläder att ta på sig...men de är rätt praktiskt när man får både barnmatsfläckar och kräk på sig...jaja..."bebis" tiden är snart förbi.

På em åkte jag en sväng till min söta vän matilda, alltid lika trevligt. fick ett par byxor till Oliver, tackar vi för...går åt till dagisbarn vill ja lova. Sen klurade vi lite på om vi skulle åka till Liseberg imån för att Oliver inte ska missa kalas hos noel, men inget bestämt än...

Åh så fick jag ju äta tacos ikväll, mums mums mums!! Fast under något kaotiska former...douglas hade inte sovit nåt på em så han blev trött på en gång direkt efter han ätit färdigt sin middag. så de kan bli. Så jag fick avbryta min middag och göra i ordning honom och natta honom (första natten med välling, spännande) Stor eloge till min son som faktiskt satt kvar och åt upp, händer aldrig. han ropade så snällt, mamma jag har ätit klart...allt mamma. Mjölken med. Så jag blev ensammen kvar vid bordet... Oliver fick faktiskt höra flera gånger hur duktig han var. Sen kom fidde hem efter fotbollen mitt i allt ihop. så när jag väl skulle börja träna hör man inne från Olivers rum. Pappa, pappa... Ja!! mamma ska träna... så jag fick åskådare hahha. Tur han är ledig imån...sovmorgon?? inte så troligt... nu blir de iaf Nora Roberths..tantsnusk är bra hahhaha.
Gonatt, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0