6 år:)

Idag för sex år sedan, va faktiskt tom fredag så bjöd Fredrik mig på stekbord. Berättade i stort sätt sin livs historia för mig för han ville inte ha några spöken i garderoben. Fick en puss när HAN diskade...ja de var faktiskt han som diskade.
Sen såg vi på två filmer, var av den ena var nån dålig ala fidde film, alltså zombies. Exakt vid detta klockslag 23.30 (komiskt slog mig inte förrän nu att klockan var det)
Så frågade han mig hur jag skulle ha de, jag fattade noll och intet.... Han tyckte han hade kämpat länge nog...
Där och då blev vi ett par:)




Älskar dig Fredrik!
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-08-21 @ 13:49:32
URL: http://residenssanddynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0