Hur står människor ut??

Jag fattar verkligen inte hur människor står ut med att gå på pulverdiet. Har hittat ett pulver jag kan dricka utan att kräkas...än så länge vill säga. Men jag har druckit två gånger idag...å är redan lack på det. fy f*n rent ut sagt.
Mat är för gott för att plocka bort. Hur ska jag ens stå ut i två veckor de begriper jag inte... Så jag får nog helt enkelt bli den där trogna viktväktaren iaf...bita i det sura äpplet å ta tag i mitt liv.
Är så trist bara när kilona inte bara rasar av. Tycker jag har så pass många så de borde gå aslätt i början, men så är de minsann inte.
Varför kan vissa saker inte bara vara lätt...
Åh trots att jag har druckit massa vatten å tagit nån frukt till mellanmål....så är jag as snurrig i huvudet å mitt på dan va jag alldeles skakig...de kan inte vara nyttigt.

Nähe, dags att lägga Douglas. Imån är en tidig dag på dagis...så även Oliver måste komma i säng tidigt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Suppan

Kan rekommendera Skippers proteinpulver, finns i olika smaker, vanilj har jag och blandar i halvupptinade jordgubbar, smakar riktigt gott, är mättande. Tar det oftast efter träning, men man kan ta det som måltidsersättning också, funkar kanonbra :)

2010-09-01 @ 07:53:08
Postat av: Line

Det är inte nyttigt heller, de flesta som går på pulver går upp igen tyvärr eftersom det är en snabb lösning som inte håller på sikt.. visst kan det vara en booster och ett skönt bevis på att man kan bli av med vikt även om det ofta känns som att det är omöjligt men man måste ju börja äta någon gång eller hur? Enligt mig, som är lång ifrån expert förvisso, är det bättre att låta det ta sin tid och träna ner sig samtidigt som man lägger om kosten försiktigt så att kroppen och inte minst hjärnan och själen hänger med i svängarna.. För ett hållbart resultat rekommenderas 2 kg minskning i månaden för att tex. huden ska hinna med, tränar du dig ner så får du ett friskare och inte minst snyggare resultat än om du bara äter pulver, jag lovar ;) oj, detta blev ett långt inlägg... kramar från Varberg

2010-09-02 @ 23:09:30
URL: http://vaknarupp.blogspot.com
Postat av: Line

Det är inte nyttigt heller, de flesta som går på pulver går upp igen tyvärr eftersom det är en snabb lösning som inte håller på sikt.. visst kan det vara en booster och ett skönt bevis på att man kan bli av med vikt även om det ofta känns som att det är omöjligt men man måste ju börja äta någon gång eller hur? Enligt mig, som är lång ifrån expert förvisso, är det bättre att låta det ta sin tid och träna ner sig samtidigt som man lägger om kosten försiktigt så att kroppen och inte minst hjärnan och själen hänger med i svängarna.. För ett hållbart resultat rekommenderas 2 kg minskning i månaden för att tex. huden ska hinna med, tränar du dig ner så får du ett friskare och inte minst snyggare resultat än om du bara äter pulver, jag lovar ;) oj, detta blev ett långt inlägg... kramar från Varberg

2010-09-02 @ 23:10:54
URL: http://vaknarupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0