Underbar helg!

Vi har haft en underbar helg i Kristianstad. Vi var nere i vid ca halv fem, checkade in och gick å softade lite på rummet. Oliver väntade på kusinerna och de gjorde vi med. När de äntligen kom så gick vi direkt ut för att leta upp nånstans att äta. De blev ett steak house, gott var de fast de hade ju inte gjort något om revbenen varit varma...eftersom jag/vi var så hungriga orkade jag inte klaga...maten gick ner iaf.
Sen blev de myspys på syrrans å deras rum då de hade dubbelt så stort rum som oss. Vi gick ner till oss då vi alla var rätt fredagströtta.
På lördagen vankades det god hotellfrukost, lyx på hög nivå:) Sen åkte vi till Andys lekland....å där var de full rulle vill ja lova. Dock orkade inte jag hålla igång så mkt då min jäkla förkylning har krypit upp i bihålorna...är inne på min tredje vecka med förkylning nu.
På andys åt vi både lunch å en liten fika. Sen gick vi över till Willys å köpte lite dricka o lördagsgodis. Vi körde en sväng för att spana in Kristianstad, men insåg rätt snabbt att de va bättre å parkera bilen vid hotellet åh gå en runda...de slutade med att barnen och karlarna satt på hotellet å myste framför tv och brasa. Linda, jag och Cornelia gick i klädaffärer. Jag hittade en superfin klänning på hm som jag ville ha, men den var tyvärr alldeles för lång, så de blev inget med det.
Sen på kvällen va de julbord, mkt gott fanns det på de... Barnen gick upp på rummet å spelade ndsi (Douglas satt kvar hos oss) och vi andra satt kvar i restaurangen. Sen gick även vi upp och tjötade skit å kollade lite på så mkt bättre. Vid tio hade douglas inte kommit till ro (inte sovit på hela dagen) Så då traskade vi ner till oss. På natten där vaknade vi av att Oliver grät, trodde han drömde mardrömmar...men jag han inte mer än fråga  han de så kräks han ner hela sängen. Så de var bara upp å duscha honom, ner i receptionen för att få nya lakan å kuddar. Jag å Fidde sov typ inget mer den natten då man trodde det skulle komma mer, men de blev inget mer med de...
Vi har iaf hållt hos hemma från dagis två dar...men idag är vi hemma för att de inte har ätit på två dar, inte ens sötsaker... Douglas å jag behöver nog lite extra vila med då vara förkylningar inte vill ge med sig. Men imån blir de back to work. dock känner jag att jag hade kunnat stanna hemma hela veckan å kurera mig själv...men va fasen...jag ska ju va ledig massa i jul så jag får väl kurera mig då hahha...
Nähe, nu ska jag underhålla Douglas...
Ha en skön tisdag! Åhh vi glömde kameran så några bilder blev de tyvärr inte från den här resan.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0