Då var de tisdag...

Tycker dagarna rusar iväg och de kryper allt närmare datumet då jag ska börja jobba. Va sjutton har de här året som jag varit hemma tagit vägen...helt sanslöst snabbt har de gått.

Har i natt haft en skrutt som fått sova hos oss. douglas vaknade vid tolv å ville inte somna om med välling. gnällde å gnydde å tog inte nappen. fidde tyckte vi skulle ta in han till oss, men de ville inte jag...men efter övertalan hamna han i vår säng...de gör jag aldrig om. Fidde somnade ju på två röda. Douglas greja runt en massa först å sen låg han som en plåsterlapp på mig...å då menar jag verkligen plåster. han skulle ha min mun mot huvudet å ansiktet liggandes på ena handen å när jag väl fick honom då kröp han upp i gropen mellan axel å huvudet. Vaknade strax innan sex å då tassade Oliver in med. Han somnade om hos pappa med D låg å stöka länge å gjorde ett lustigt läte... Kunde ju inte gå upp å blanda välling å ville inte väcka fidde heller för då hade ju han i sin tur säkerligen väckt oliver.
Tillslut somnade vi om. Tack å lov gick fidde upp med oliver när ville ha frukost vid halv åtta. Själv kunde jag ligga kvar till kvart över..men känner mig inte mer utvilad för de. Känns som jag skuldrorna är en enda stor muskelknuta. ajaj ajajajjaj

idag ska jag hämta tildis så hon slipper sitta ensammen... ska knåda ett par fötter med. Annars har vi nog inget direkt idag.
vila kanske...
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0