har tänkt

varje dag att jag ska uppdatera, men de blir visst aldrig av.
Denna veckan har vi brottats med hosta och feber...både Oliver och Douglas är sjuka. När Olivers feber äntligen släppte var det dags för Douglas. Hostar gör de båda två nåt förskräckligt.

Denna helgen är mamma/mormor på besök. Vill ju slippa vara ensam när Fidde är på lan.
vi har iaf haft de jätte mysigt trots sjuka å gnälliga barn. Men idag ska hon åka hem igen å jag får hem en bakfull man, hade nog hellre behållt mamma här. Har en stark känsla av att min man kommer va extremt ynklig å inte de minsta trevlig å ha att göra med. Åh de blir nog jobbigt för Oliver att förstå de då han har längtat som sjutton efter sin pappa. Vi får helt enkelt hoppas på de bästa.

Oliver har klarat av ett tandläkarbesök i veckan, han var super duktig. Inga problem alls och vi konstaterade tillsammans att tandläkarn har en fön som blåser kall luft på tänderna. ÅH jag har hunnit med å klippa mig....blev ju ingen stor skillnad då jag har håret på utväxt.

Funderar på va vi gjorde förra helgen, men de står fasen helt still...vet ju att fidde hade ledig helg men va sjutton gjorde vi hmm...
vi har fått lagat vårt jävla stenskott i bilrutan med, längtar inte efter räkningen *suck*
Nähe, nu ska jag börja med frukosten å försöka få liv i mormor som ligger å sover.
ha en bra dag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0