Mer snö...

Jaha, i natt har de kommit mer snö...inga mängder, men de ligger iaf snö på bilen. Vill ju ha vår nu!!!

Tjejfest var mkt trevlig igår. Fick jätte god mat, drack cider som älsklingen köpt...tack bubben min. Åh så spelade vi Trodde du ja...de är så himla skoj de spelat tycker jag. madde blev väldigt vacker i sina ögonbryn målade med läppglans hahah, å lindas å therese tango hade nog inte fått särskilt höga poäng av lets dance juryn..
Stannade visserligen inte så länge, fick möjlighet att få skjuts hem så då tog jag tacksamt emot den...ville inte bli för sen iom att jag är själv heeeeela dagen med barnen.

Just nu ligger Douglas å sover när han vankar får de bli en tur till fynda för att köpa lördagsgodis åt Oliver. Sen vet jag inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på idag..inga planer alls, mer än att vi ska ha maten klar till de att gubben slutar jobba vid sex. Känns som de kommer bli en låååååååång dag. Åh imån jobbar han ev får 06-22, bläää!!! Visst 4h övertid är goa pengar...men ja kommer ju saknar min plutt.

nähe, nu ska ja underhålla oliver en stund.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0