nu är de fredagsmys...

om de är så det sista vi göra. Fredags mys.... Nu är de dags för fredags MYYYYS!
Ännu en helg som Fredrik jobbar natt. Trist som tusan, men vi har ju fått tid med varandra i veckan, men de blir inte riktigt samma sak. Bäst var nog tisdagen när vi var på busfabriken med barnen. Den dagen var såå mysig.

Annars har vardagen flytit på som vanligt denna veckan, enda skillnaden är att jag har börjat träna. Step i onsdags å dans igår...åh idag är de aj aj aj aj va ont jag har i mina vader. De känns som två blyklumpar...känns typ som när man har haft kramp å den inte vill släppa helt.
I helgen blir de ingen träning eftersom fidde jobbar sina 12timmars pass. så de blir ännu en helg i lugnets tecken för mig å grabbarna, men de är rätt gött de med.

Igår va jag hos Linda och Sigge och käkade lunch. Massa mys... Va kul å träffa pinglorna igen och busfröna som blivit såååå himla stora. Meija lilla dockan sitter så duktigt så å siggebus å Douglas kryper som bara den, när de vill hahaha. Åh Douglas visade även upp en ny grej, gå längs med saker...han har hoppat över detta innan å letat grejer att gå med i stället. Linda hade de bästa soffbordet helt enkelt att praktisera detta på...

Nähe, kanske ska se över va man kan göra för lunch idag...
kramkram

Kommentarer
Postat av: marthina

önskar er en fin helg! känner igen det där med jobb...jag och viktor kommer att gå om varandra...



kramar

2010-02-05 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0