Varför..

går de alltid så långt mellan varven. Skärpning igen.
Har iaf haft en oerhört kalas bra vecka. I tisdags åkte vi till helsingborg å turade över till Danmark. Dock lite besviken att jag glömde kameran, för min skrutt Oliver va så lycklig när han fick åka stoooor båt.
Vi stannade inte särskilt länge i  helsingör då de var rätt kallt. men en pölse blev de allt å papsen fick handlat lite. Sen begav vi oss till Väla för att spendera nån timma på Ikea. Käkade lite mat där och shoppade förstås.
Sen bestämde Oliver att vi skulle stanna till hos farmor på vägen hem, då firade de bröllopsdag så vi blev kvar där och åt med dom på kvällen. En lyckad och mysig dag.

På onsdagen tog vi oss en tur till ullared då vår gps var färdiglagad (ansåg dom, ett batteribyte å inget mer) Åh då blev de en till shoppingrunda fast denna gången på gekås. Vi köpte bland annat nya täcken, as sköna...de är så man längtar extra mkt till att gå å lägga sig. Sen drog vi direkt till halmstad för att veckohandla å göra ett inköp åt judge på systemet. (så nu kan gubbarna dricka gött på lanet med)
tiden bara rusade iväg den dagen, så vi hann inte mer än hem så lämna jag fidde i sticket å begav mig mot stepen. Den gick betydligt mkt bättre denna gången...inte alls lika förvirrad hahhaha.

Igår va jag på banken på fm, ett sånt där allmänt möte om ppm m.m. När jag kom hem var Linda och Nike här...grabbarna begav sig till ica å handla kött för att grilla på kvällen...skulle först varit här, men vi hamna hemma hos dom. Åh ack så skoj de blev. Absolut överens spelade vi efter den goda maten...ett enkelt men mkt skojigt spel. åh så spelade vi tärning oxå, JAG VANN. Bäst av allt var att Oliver slog både fidde å nike...efter tärning å lite stök så somnade oliver på soffan med chippen vid sina fötter...två trötta filurer.

Ikväll har vi städat vår extremt stökiga och skitiga lägenhet (hur sjutton kan de bli så när man inte är hemma) Sen har vi käkat lite å nu sitter jag bara å väntar på att jag ska slänga mig i duschen för att göra mig i ordning för tjejfesten ikväll. Ska bli superskoj, tack Therese för att jag blev bjuden.

Ha en super helg alla läsare. själv kommer jag va ensam med båda barnen då fidde jobbar 12h dagpass både lör o sön.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0