älskade Oliver

Sötaste Oliver utbrast efter att ha sett Sebastian sjunga i lilla sjöjungfrun. "Mamma, i sommar ska jag fiska krabbor med Ola" Kunde inte annat än skicka ett sms till Ola som givetvis var med på noterna:)

Sötingen har även grillat korv på stan idag. Har nog aldrig sett min son äta med så god aptit så j*vla snabbt rent ut sagt. De måste smakat gudomligt gott:) Åh han berättade stolt för pappa när vi kom hem va vi varit på för äventyr bara genom att åka till stan. Han va duktigt snabb på att berätta att mamma fått blåsa på poliskontrollen med. Jag hade bra tandkräm sa polisen för de visade negativt hahaha.

douglas skrutt har varit pain in the....i em. Han har inte sovit nåt på hela dagen. Har vägrat. har försökt i omgångar, han har legat tyst i typ 15min, men sen inte så tyst längre. Han bröt ihop en sväng innan maten, mindre trevligt ögonblick av olika anledningar.
vid sex var de kört. Han skrek hysteriskt, å då menar jag verkligen hysteriskt. Uthärdade tio min sen blev de välling och sängen för hans del. Så de lär bli en mkt tidig tidig tidig morgon.
han piper visst lite redan nu...får nog pytsa på en skvätt välling.
Vet inte riktigt varför han har fått för sig, för andra dagen, att han inte ska sova dagtid. innan i veckan har han typ sovit 3h på fm å en kortis på em. Märkligt märkligt... Men de är la bara att gilla läget å inse att man aldrig kommer bli riktigt klok på barns rutiner som aldrig är rutiner. För så fort man säger nåt så ändras de...t.ex D som varit värsta matvraket äter typ ingenting just nu....har jag tur äter han ett ordentligt mål om dagen. Jag hoppas verkligen att de beror på tanden så att hans aptit kommer tillbaka...annars blir nog min lilla knubbis lika skrinn som storebror.

Nähe, läggdags kanske...lär som sagt bli tidigt.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0