är så dålig

på att uppdatera här, måste verkligen skärpa mig.
I fredags hjälpte Oliver mig att hejja fram de svenska laget i handboll...tror att Oliver gjorde rätt i att ropa jaaa mål så fort motståndarlaget gjorde mål eftersom de gick och vann. dock var det en mkt spännande match som helt klart var värd att se trots förlusten. Sen var de let´s dance, inte för att han va min favorit men ja tyckte de va synd att de va Peter som åkte tror faktiskt att han kunde ha gått väldigt långt utvecklingsmässigt.

I lördags va jag först en sväng på stan å fyndade lite på rean tillsammans med Matilda. Sen va de hem å göra pastasallad. sen kom toppis å hjälpte gubben med att byta burk på datorn. Åh ja säger bara va skulle han göra utan min gamla skitdator..den är bäst mohahhahahhah! Hade de inte varit för den hade han inte kunnat starta sin...

sen på lördagkvällen kom Ola och Pernilla på middag bestående av årets första grill! Mums mums... sen var de sällskapsspel för hela slanten. Först spelet Helt hysteriskt, ett mkt roligt spel vill ja lova. Eller va säger du Pernilla, kaffe någon;) Sen spelade vi kampen mellan kvinna och man rond3. Åh efter x antal timmar så stod kvinnorna som segrare med vinsten 3rätters av gubbarna och bio...inkasseras förhoppningsvis i mars då gubben jobbar helger nästan hela feb.

Söndagen bestod av slapp slapp slapp, å en promenad. Oliver å jag var å simma, prinsen var så himla duktig blev så stolt. När han självmant doppa huvudet och tog upp grejer på tre nivåer i trappan, samt att han klarade kantstarten någorlunda denna gången.

Måndagen bestod av timmars extra sömn på fm då jag kände mig så risig. Sen tvätt, därefter kikade jag på nästan hela Olivers gympa för att sen bege mig till vv. ska inte gå på mötena mer än ganska en gång varannan månad eller nåt sånt. var främst där för att få en kokbok å inhandla lite chokladbars.

Nu ska ja landa rumpan i soffan å kura in mig under täcket, mår risigt idag med å förkylningen är ett faktum. Är så himla typiskt när man äntligen ska börja träna igen å så går man å blir sjuk. Jaja, jag å Douglas får la snyta ikapp igen..för jag tror de är på g på honom oxå.

vi hrös gott folk.
kram

Kommentarer
Postat av: marthina

Krya på dig!



kram

2010-01-26 @ 11:56:25
Postat av: louise

härligt att oliver är så duktig på simningen =) hoppas att ni snart blir friska! vi skjuter på våran träff ännu en gång vännen, ett par veckor .. kramis

2010-01-26 @ 21:46:14
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Emlan

Tack Louise, vi mår bättre förutom D som snittar på fem bajsblöjor om dagen..men de är den där satans tanden som inte vill komma fram.

då får vi vänta ett tag till då, synd. Men de är väl bara till att ha tålamod.

kram

2010-01-29 @ 09:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0