Bäst i världen...

Vi har nog dom allra bästa gudföräldarna i denna värld. De ställer upp i vått och torrt. Ikväll kommer douglas gudföräldar/syster hit och passar juvelerna så att jag och min älskling äntligen kan gå å se avatar. Det blir dock inte den sena visningen utan den vid halv sex. Spelar ingen roll för min del när jag går, bara att jag får gå. Fasen vuxentiden är sällsynt och att dessutom få vuxentid för att få gå på bio de är rena lyxen de.

Men först ska Oliver och jag på simskola. Ska bli mysigt att komma igång igen. Imån ska jag få följa med på gympan oxå...fidde jobbar ju em nästa vecka. Då finns de en söting till som ställer upp å är barnvakt åt D, tack Tilda.
Imån är de även 3års kontroll på bvc för Oliver...undra om han kommer få påbackning på vikten...0,5kg på ett år. (D är snart ifatt honom)

Åh för att hon inte ska känna sig bortglömd så skickar jag en kram till Angelica som oxå brukar ställa upp å hjälpa oss med kottarna.

Kram på er alla söta bästa barnvakter för att ni finns i våra liv och ställer upp å hjälper oss när de behövs.

kramkramkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0