Imorgon ska här firas!

Herre gud vart tog tiden vägen! Imorgon firar vi 2årig bröllopsdag. Vi tänkte först gått ut å käkat men de lutar nog åt att vi lagar nån god middag här hemma istället... Det återstår att se...

Vi har hunnit med en hel del sen sist. Vi var ju två nätter på Kållandsö. Mysigt värre, tack mia och peter för lugna och sköna dagar. Kan helt klart rekommendera att fika på Läcköslott...dyrt var de men de choklad och hallontårtan som de hade, ohhh my gooooooood.
När vi kom hem bestämde vi oss för att ringa mamsen å kolla om de ville med till Danmark. Så igår åkte vi dit å strosade omkring...sen blev de kräftfestivalen i Glommen på kvällen tillsammans med fiddes syskon med familj.
Idag har vi tag de lugnt...vädret har varit sämre.
Hann med en shopping tur på stan...men de gör jag inte om förrän alla semesterfirare har farit hem. Herre gud vilket kaos, kan folk inte köra bil eller parkera.
Fick iaf köpt tre tröjor till mig själv å två var till pojkarna. Åh en bröllopspresent till mannen... Inte för jag tror jag får nåt själv, men jag kan inte låta bli.

Nu ska ja å pojkarna ta oss nåt att äta... Fidde står p-vakt på festivalen idag, räknar inte med att han kommer hem förrän mkt mkt sent inatt. Kan bara sluta på ett sätt när han å Tarmen är där tillsammans (suck). Hoppas iaf att han inte blir dålig imån, för då blir ja mkt besviken på min kära man....då han glömde bort vår första bröllopsdag.

Ha en fortsatt skön torsdag...jag ska ta de mkt mkt soft vill ja lova.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0