Lugn hemma dag...

Vet inte när vi var hemma en hel dag senast. Rätt gött å bara ta de lugnt jag och barnen. Jag o Oliver har tittat på Alvin och gänget 2. Nu tittar han på Lego filmen. Douglas leker med en badboll...å stökar ner i Olivers rum.

Har inte riktigt förlikat mig med hur han ser ut i håret (tänk huvudet för håret finns ju inte)
Håller tummarna för att husvagnen vi är intresserade av finns kvar efter helgen...å att de inte är massa fukt i den.
Är en väldigt gammal vagn, men den är billig å den har barnkammare...å de känns inte som man förlorar massa pengar på den om man inte vill hade den efter nåt år. Vi får la se.... Fidde ska ringa imån igen å boka tid om den finns kvar..

Va händer hos er mina vänner en lördag som denna... Som sagt vi tar de lugnt, mannen slutar först om 2,5h. Blir säkert en film ikväll skulle ja tro...en skräckis tror jag bestämt min man har tänkt sig.
mat  har jag inte riktigt bestämt än...har tagit fram kotletter men vet inte va ja ska göra med dom.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0