Märks att de är semester...

För jag å många fler med mig bloggar alldeles för sällan.
har haft många härliga sköna dagar fylld med skratt å gott sällskap av vänner.
Vi har även hunnit med ett besök på High Chaparall...å de behöver jag absolut inte göra om igen. Fyyy sjutton vilken flopp...dyrt å knappt inget skoj för barnen (möjligtvis för dom som är 10år å uppåt) Men de är fasen inte värt pengarna....

Idag blir de ev stranden...om min man orkar sig upp vill säga (Mr Bakfull) Blev visst lite hårt för hans del hehehehehehe..... Är glad att jag höll mig till cola.

Imån åker vi iaf iväg på minisemester:) Ser jag fram emot
Ha de gott allesammans...
Kram

Kommentarer
Postat av: louise

o var de inget bra på high chaparell? vi tänkte ju åka dit nästa vecka ju..

hoppas allt är bra annars!

kram

2010-07-10 @ 13:05:14
URL: http://lece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0