Medarbetarsamtal

Idag har jag varit på medarbetarsamtal å för en gångs skull kändes de riktigt bra. Min nya rektor/chef är så mkt bättre än den förra. Han strukturerar upp det på ett helt annat sätt. Åh trots att man svamlar på så kan han knyta ihop de man sagt så de låter riktigt bra:) Fasen med de är nästan så man önskar att de var lönesamtal vi hade idag, för såååå bra kändes de....då kanske de hade kunnat trilla in en lite högre slant än den som förväntas komma i slutet av oktober. Å de är ett kapitel för sig....avtalet för lärarförbundet är klart med att man på lokalnivå ska få vänta ett halvår innan de bestäms vilket "taskigt" löne påslag de blir.... Antar att man får jubla om de blir knappa 500.
Jaja, jag vet de är lågkonjuktur....

Idag har jag oxå träffat föräldrar till den nya eleven som jag ska ta emot...de var ett spännande möte, men efteråt var jag helt slut. Å mitt humör gick dessvärre ut över min familj... Men till viss del kändes de lite befogat....ja min älskade man så kan de va... Jag vet att du inte har haft helg å vill ta igen den....men man kan lyfta ett finger här hemma oxå. Plocka undan utan att man ber om de, de är nog fasen de jag ska önska mig i 30 års present att båda mina barn och min man lär sig.
Tror säkert de är många mammor med mig å även några pappor som lägger mängder med tid varje dag bara till att plocka undan. ÅÅÅ nej jag är inte världsbäst å jag lägger oxå saker på helt fel ställen, men till 99% så är de ändå jag själv i slutändan som lägger det där det ska va.

Nähe...efter att ha brottats med Douglas är det snart dags att ta tag i nästan för att få honom i säng...han har inte somnat innan 21.30 sen i torsdags...rutinändring ja!!!!!!!!! (känns lite meningslöst för jag vet att på torsdag em när man tar semester då blir inget som vanligt ändå) Men tanken är god iaf...

Förresten knep jag hem ännu en tävling, å denna är till bara MIG. En prenumeration på valfri tidning hos tidningskungen, JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sommarläsning...ja tack!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med semester. =)

2010-06-30 @ 11:04:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0