sol!!!

Muttrar lite över att jag inte har nån utomhus aktivitet på schemat i em. Men så fort jag slutar så ska jag ut i det underbara vädret!!!
Behöver få lite sol känner jag....
Mannen tog barnen i cykelvagnen å begav sig till svägerskan å även en tur till farfar. dom behöver oxå luft å sol efter dessa eländiga veckor.
De är typ 3 envisa koppor som inte vill spricka/torka...sen är de nog minsann skorpor på alla. De blir en dusch ikväll för hans del för då har de andra som varit stora försvunnit.
Men han är fortfarande inte sig själv än...grinigt å mammigt. Men förhoppningsvis så vänder väl även det snart.
Har bara tavigyl för i natt med, har lite ångest över de hoppas verkligen att klådan har försvunnit.
I natt sov han gott igen iaf *skönt*
Värst just nu enligt mannen i huset är den store skrutten....men de är ju inte så konstigt, snacka om att ha blivit understimulerad i en veckas tid. Inget dagis, ingen gympa, ingen simskola, ingen utomhuslek åhh när han sökt uppmärksamhet har lillfisen blivit helt hysterisk.
Meeeeen vi håller tummarna för fint väder å "friska" barn/vuxna i helgen så blir de aktivitet som heter duga;) Men som vi har sagt hemma de får bli en överraskning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ara

Du missade å skriva att det va 1.3 MIL med cykel....

2010-06-02 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0