Kunde gått riktigt illa!

Idag har jag och barnen varit hos Matilda. Vi busade först ute och lite fika innan vi värmde oss inne. Sen busade barnen inne... Åh Douglas va massa trött men vill inte koppla av så han va på sånt där trevligt humör, ska sitta i mitt knä å 2 sek senare ner å upp igen osv osv. Åh gnälla å inte gnälla. Kul kul...
Barnen lekt faktiskt rätt bra idag, några små fighter men inga tårar.

Matilda lagade jätte god kycklingwok som jag och Douglas så de stod härliga till. Oliver hann inte äta så mkt...fy så otäckt. Ja jag ska förklara mig vad det var som kunde gått illa. Först skulle han ha vatten tog en klunk och ångrade sig. Hällde över vattnet i mitt glas å så fick han mjölk istället. När han skulle dricka så sprack glaset mot hans tänder. Vi hörde hur de krasade i hans mun. Tack o lov blev han inte rädd när både jag å matilda skriker spotta Oliver spotta ut allt!!!! Fick han till att skölja munnen å spotta... Gick även in på toa å hittade in liten flisa uppe på tungan. Fy de va så obehagligt å man släppte fokus på allt runt omkring va bara Oliver å glasbitarna som snurrade runt i huvudet.
Jag hoppas verkligen att han inte svalt nåt!!! Man får ju hålla lite koll framöver på bajseriet.

Nu ska ja bänka mig i soffan å kolla på halv åtta hos mig. Är trött i huvudet efter Douglas gnäll idag.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0