Mys med familjen Johnsson

jag har haft en sån underbar helg tillsammans med min syster och hennes familj. Oliver har längtat som ja vet inte va. De första han fråga på fredags morgon va. "När kommer Cornelia??" tillslut blev väntan så lång att han somna till, men han fick träffat sin Cornelia men bad själv om att få gå å lägga sig strax efter att de kommit vid åtta tiden på kvällen.
på lördagen blev de fullt ös på busfabriken. Sen hade vi mest mys efter de...promenad, grillning, melodifestivalen och sällskapsspel.
Söndagen hann vi oxå med å fira E då vi missat hans kalas, å så träffade vi matilda med familj en sväng på kvällen.

idag är de tvättdag som vanligt... Sen hade jag turen att få träffa en trevlig kvinna som kom å köpte alla barnkläder jag hade till salu. Hennes dotter skulle få barn å visst att de skulle bli en pojk så hon köpte rubbet. vilket gjorde mig ofantligt glad. Ibland ska man ha tur!!!!

På söndag fyller jag 29 å idag är de bara 3,5 vecka till skruttas fyller 1år. Herre gud va tiden går snabbt.
Trots sjukdomar å att lillfisen har haft en hemskt humör ett par dar nu så kan jag bara konstatera att livet är faktiskt rätt underbart. man måste ju ha dåliga dagar för att uppskatta de bra, å man måste sakna dom man tycker om för att inse hur mkt man verkligen älskar dom.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0