Söndagsmys

Är näst intill lika bra som fredagsmys.
Pratade precis med min syster, blev lite besviken då jag insåg att de hade kalas. Vill ju oxå va med å fira Wickepicke. jaja, så är de när man bor 20 mil bort. men överlever de och ser fram emot trippen till Nässjö om 1,5v. som de ser ut nu så blir de nog att vi åker när kalaset för Douglas är avklarat. Tror de iaf...annars åker vi upp långfredagen.

Känns som de är mkt inbokat nu man vill ju hinna med så mkt som möjligt innan man börjar jobba igen. Ser fram emot mitt kryddparty nästa söndag, hoppas bara att ingen mer avbokar å att ja kan hitta nån mer som vill komma. Klurar på va jag ska bjuda på för fika...hmm hmm!

idag har vi mest softat faktiskt. En promenad i de soliga men ack så blåsiga vädret. Simskola med Oliver, fy sjutton säger jag för iskalla duschar (fanns inget varmvatten alls). Skulle ätit middag med M och M ikväll med de blev  inte så.. Jaja..
Nu ska vi kika på film...så fort vi har fått Oliver i säng vill säga. Douglas snarkar redan.
Goder afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0