Woohooo!

I natt har Douglas bara vaknat en gång. jag ä så lycklig så, hoppas de vänder nu å går tillbaka till helnätter igen. Ingen skulle va mer lycklig än jag.
Oliver hade nattskräck i natt igen, fast denna gången vaknade han...helt otröstlig, så de va bara till å bära in till oss. Han hann ropa flera gånger innan jag kom in till honom "Hjälp mamma, hjälp mig".

Idag har Maria och Camden varit här och busat en stund. De är full rull med en blivande 1 åring å en som är 1 år och 3 månader. Hej va de går...åh värre lär de väl bli sen när Douglas inser att man kan gå (när de nu händer, känns avlägset).
Jag vet att man inte ska jämföra barn, men man gör de ändå. Douglas är så mkt senare än Oliver å jag har nu börjat in se att jag komma missa Douglas första steg. Oliver tog sitt första steg på Fiddes födelsedag 10,5mån gammal...å gick när han va 1 år och 2 veckor. Douglas kommer hinna passera året innan han tar sina första steg. De är ju inte samma sak att de går ut med å med grejer...
Inte utan att man blir lite avundsjuk på dom som har barn i samma ålder när man hör den ena efter den andra som tar sina första steg eller redan går helt självständigt.
Jaja, man får ju bara gilla läget.

Snart är de dags att hämta Oliver på dagis å Fidde slutar tolv. Sen har vi en lugn å skön helg framför oss. Ikväll blir de tacos å Let´s dance å så fredags mys med Oliver förstås. Imån ska vi äta 3-rätters här hemma har vi bestämt (kör födelsedagsmaten på lördan  istället) Å på söndag hoppas jag att jag får nåt fint paket av min kära man... Åh så är de äntligen simskola för Oliver igen, som han har väntat. Utöver de så har vi inte bestämt nånting, å de är så skönt. Mys mys mera mys... Kanske att man hinner med å träffa några söta vänner oxå.

Snö blandat regn ute just nu...morr...vill inte ha mer snö...regna bort skiten istället. Åh efter de vill vi ha strålande solsken hela våren och sommaren.
Nähe, beges sig mot dagis kanske...
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0