Då var de tisdag...

eller tisdagen har ju snart passerat.
Jag å Fidde möttes i dörren idag. Kul kul not!!!
Jag har inte en aning om hur de har gått på inskolningen mer än att Oliver hade vägrat vara på sin avd. Pappagris!!! Åh att Douglas bara hade sovit 1h i vagnen. Får hålla tummarna för att han "överlever" 2h till innan de är dags för sängen.
Ska börja med maten nu, å då brukar de alltid bli massa pipigt. Angelica kommer hit å hjälper mig vid halv sju (hon få ta nattningen på D) då jag måste på ett möte som förhoppningsvis går mkt mkt snabbt. Tydligen ska hertigen bygga ut å mötet är för att vi ska möjlighet att opponera oss. Vill ju veta hur de kommer påverka oss då vårt hus blir mest drabbat..utsiktsmässigt iaf.

Fick reda på att förskolansdag är den 20/5 givetvis när jag har apt å Pernilla ska sitta barnvakt..kan de  bli mer typiskt. Jag hoppas de är förlagt till halv sex eller nåt sånt så jag kanske kan smita tidigare, eller rättare sagt kompa ut. Vill ju vara med! Ska försöka få tag i Pernilla i veckan å kolla om hon kan tänka sig gå dit å jag sluter upp...

Nähe, matlagningen kallar...
Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det löser jag Emelie!!!! KUL!!

2010-05-04 @ 21:06:36
Postat av: Emelie

Va gullig du är Pernilla! Jag är så oerhört tacksam ska du veta! Massa kramar till dig

2010-05-05 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0