Drar en ramsa...

Drar en låååååång ramsa av missnöje, inga vackra ord tyvärr. Ringde för att kolla om våran bil va klar, njaää svar killen du får ringa upp till varberg för vi har inte fått tillbaka den än. Ringer dit å får svara tjaa de körde ihop sig lite så den är inte klar, den blir klar på måndag. Pissföretag!!! De har haft fyra dygn på sig att laga bilen...svårt kan de vara att byta en nrplåt å fixa dit en plastplopp...de var ju inte så att att bilen var totalkvaddad.
Du kan ju alltid hyra bilen kom de i nästa andetag....men de ingår inte i vårt avtal sa jag då...fast de brukar de ju göra när de är plåtskador....men nu gjorde de inte de å vi skulle ju fått tillbaka bilen idag så bilbarnstolarna är i bilen...ja jag tyckte de var lite märkligt....varför är de så himla märkligt, vi arbetar mitt i veckorna å behövde inte dom då, skulle få tillbaka den till helgen ju, hade vi vetat de innan att ni inte skulle fixa vår bil hade vi ju givetvis låtit dom va hemma.... Morr mor morr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nu sitter man här hela helgen, ingen man, ingen bil, regn å åska.... Drar en ramsa till! Ja som skulle åkt till halmstad med tröjan..så hade jag tänkt köpa lite blommor..blir inget med det... Drar ytterligare en ramsa.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:

* Presentkort på 300 kr hos Elodie Details

* "Pippi"-set från Alvaboden

* Solskyddskläder från Sunmate

* Värmedjur från Ljuskraft



Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!

Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Carolina

2010-05-22 @ 21:54:57
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0