Märkestagning

Idag har Oliver tagit sitt första simmärke. Livbojen = båt och vatten vett(genomgång som siminstruktören höll i), samt klädsim med flytväst.. Oliver tyckte de va himla skoj. Hela simlektionen idag bara flög förbi, de gick så snabbt att vi inte ens kom ihåg simglasögonen...å de gick hur bra som helst. Han lyckades med två hopp från kanten som han tog sig tillbaka själv utan att ta tag i mig. Sen gjorde han nog 5 rutschkanedyk å han va så strålande glad att han  knappt hann andas emellan hahha..  Bäst av allt ifrån Olivers ögon var nog att han idag fick festis å bulle då det var terminsavslutning för hans del idag. Douglas fortsätter 4 veckor till...



vi har även varit en sväng på gekås. Införskaffat lite sommarbyxor till mig, en ny sommarjacka till Oliver då hans dragkedja har börjat krångla. Åh så lite annat smått och gott förstås...hahhaha... Om de är nån som ska upp dit snarast hör av er till mig...Fidde köpte fel strumpor till sig.

Denna är det kort vecka, bara 3 arbetsdagar. men de är mkt som ska hinnas med ändå.... Men på fredag är det äntligen dags för dagspa för mig å Tilda. ska bli så ljuvligt, koppla av, stänga av å bara vara...
Varbergs kurort!!!!

Nu tänkte jag faktiskt softa ner mig i soffan typ en timma, sen blir de sängen. Tyvärr är de inget bra på tv, å fidde spelar, typiskt.
Nähe på återseende.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindet

Usch då, hade du också en dålig dag? Bättre idag?



Här är det tyvärr inte bättre och kommer nog inte bli på ett bra tag... stora förändringar =(



Ha det gött!

Håller tummarna för dig ikväll;)



Kram Lindet

2010-05-10 @ 11:48:03
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Lindet

Usch då, hade du också en dålig dag? Bättre idag?



Här är det tyvärr inte bättre och kommer nog inte bli på ett bra tag... stora förändringar =(



Ha det gött!

Håller tummarna för dig ikväll;)



Kram Lindet

2010-05-10 @ 11:48:04
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Emlan

En mkt bättre dag idag. Tackar som frågar! Väntar med spänning på resultatet. Kram

2010-05-10 @ 20:29:29
Postat av: Lindet

Hej Emelie!



Grattis, du har vunnit!



Kika in hos mig http://lindet.blogg.se



Kram Lindet

2010-05-10 @ 22:07:54
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: louise

O grattis till oliver! Vad duktig han är! kramisar!

2010-05-11 @ 19:15:45
URL: http://lece.blogg.se/
Postat av: Emlan

Han hälsar och tackar Louise! kram

2010-05-12 @ 08:25:49
Postat av: Lindet

Ja och hur som helst så måste man vara trevlig när man arbetar inom service. Där man är beroende av kunderna. Jag menar när jag arbetar så är ju faktiskt mitt jobb att hjälpa kunderna i kassan, om det handlar om återköp, betalning eller funderingar så är det självklart att jag hjälper dem på ett trevligt sätt oavsett vad de vill..

Men det är väll som man säger "What goes around comes around" det tror jag;)



Angående fusket så, visst det kan vara snurrigt men jag ser ju att alla som skrivit att de anmält inte gjort det. Men strunt samma.. är någon oärlig så är det på deras samvete. Men kanske får köra andra tävlingar istället där man inte kan fuska;)



ha en fin dag



kram



2010-05-12 @ 12:26:27
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0