Nu har den kommit!

I fredags fick jag en avi om att jag hade ett paket att hämta...men där fanns minsann inget paket. Men idag äntligen fanns det där min efterlängtade vinst värmemjukdjuret Beddy Bear:)
Oliver sa direkt att det var hans...så man fick snällt förklara att det inte var nån leksak. Han köpte faktiskt de...
så än en gång tack Lindet å Ljuskraft för tävling och vinst.

Oliver är nu friskförklarad så imån blir det dagis...å Pricken Arasjö får vara med på kort, även lillskruttas...tur han inte har så många prickar  i ansiktet.

Ikväll ska jag på handledning, den kvinnan som höll i föreläsningen för ett par veckor sen ska komma till jobbet å se om han kan guida oss vidare med några av eleverna...eller hur man nu ska uttrycka de hihi.

Nu ska ja rota i frysen å se om de finns nåt till kottarna att äta...
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Hoppelajnen - Psyco dad (Jasons pappa)!

fan va najs, den tävlade jag också om... :)



sv: jodå, hon ska nog allt få nått på morgonen... hehe!



tjing!

2010-05-20 @ 08:49:33
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0