Sovmorgon va är de?

Har insett hur bortskämda vi var med Oliver när han var liten som gärna sov till nio halv tio. Det gör inte Douglas vill jag lova. Kvart över sju näst intill alltid.. Visserligen sover Douglas mer helnätter än va Oliver gjorde då. Men va spelar de för roll när Oliver fortfarande vaknar...hatar denna jäkla nattskräck Oliver har. Problemet är ju att han vaknar å kommer ihåg vad han drömt å blir såå himla ledsen. Många med nattskräck bara skriker till å sen sover vidare...men inte Oliver inte.
Hade varit skönt med sovmorgon helt enkelt... Åh jag vet att jag har många vänner som kommer kommentera detta...åhh ja jag vet att de är många som har de värre där barnen vaknar vid 5 å är pigga.
Men nu var de min familj de handlade om ;) 
Nu har jag visst en skrutt som vill ha mat... Undra när Oliver ska vakna?? Kommer åka till mormor och morfar Kenneth idag. Hade varit kul att överraska med frukost...men med tanke på hur "tidigt vi är uppe" så blir de inte så...D vill ju äta nu, helst för 10 min sen....eller kanske jämt mitt lilla matvrak. Märkligt att man har en varje sort...en som äter å en som helst aldrig vill äta.
Nähe...på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0