Fullt upp

har fullt upp med allt hålla mig själv på banan. Förkylningen å hostan blir bara värre och värre... Inget man vill ha så här på slut tampen... Men övertalan om att jag inte är sjukt tur upp merparten av min tid så jag kan få gjort allt som behöver göras....att ligga hemma och vara sjuk är inget jag har varken lust, tid, ork eller råd med.

När man äntligen känner att man är på rätt spår ja va händer då, jooo då går bilen sönder...trodde vi iaf. men de visade sig vara en jäkla ispropp...men kosta skjortan gjorde de iaf.
Meningslösa jäkla pengar på att låta bilen ha de varmt och gott ett par timmar. Fan sån lyx får inte ens jag....borde få ersättning av frostskador på jobbet....16,5 grad hade vi i två av rummen idag, 18 i några....stolarna är iskalla, man känner sig som en tant när man får sitta på sittunderlag inomhus (åh då har jag ändå långkallingar) Inte konstigt att man blir sjuk...fattas bara att man får urinvägsinfektion med.

Misstänker även att bloggandet kommer vara ganska sporadiskt då vi närmar oss jul...finns så mkt annat man pysslar med då:)
I helgen åker vi till Kristianstad å bor på hotell tillsammans med syrran med familj...massa mys:) Julbord vankas de där och ett besök till Andys lekland har vi visst oxå lovat:)

Nu är min rast snart slut...
Vi hörs, förhoppningsvis då på bättringsväg...

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Vill tipsa om tävlingarna i min blogg. Det kommer upp nya med jämna mellanrum och för tillfället pågår två stycken. Det du kan vinna är:



-Velourbyxor

-Presentkort på Saltå Kvarn



Välkommmen in och delta!

2010-12-05 @ 19:24:38
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0