ingen inspiration

Har verkligen ingen inspiration till att blogga just nu.
Har haft fullt upp i veckan.
Gympa i måndags med Oliver...Douglas å papsen var hemma då de inte var piggelina.
Igår va jag kvar på jobbet efter jag slutat och band julkrans till dörren. Mysmys!!! Glögg å pepparkakor förstås var de oxå.
Idag stannade jag kvar igen men då av förpliktelse....utvecklingssamtal! herre gud så överdriven man känner sig...här sitter jag som inte ens är fyllda 30 åh är såååå läraraktig så de finns inte hahahaha. Verkligen FRÖKEN Emelie. Jaja, samtalet gick jätte bra och föräldrarna lämnade nöjda och belåtna 45 min senare (ja våra samtal är mkt längre, funkar inte med den traditionella kvarten).
Imån blir de en tripp till det gula varuhuset för inköp av julklappar. Älskade gudmor Pernilla passar barnen:) Gillar både vi och barnen....fast Oliver tyckte att bästaste Ola skulle följa med oxå. Lite svårt att förstå att även dom kan vara upptagna å inte alltiid kan komma....försökte förklara att han bygger på huset, men han tyckte han kunde ta ledigt:)
Nu blir de soffläge och halv åtta hos mig....sen blir de förhoppningsvis ett tele samtal med Mona:)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att du inte kallar det kvartsamtal då =)



Mikael uppskattar starkt ditt förslag om ps3an, så det kan nog hända att det blir en sådan framöver.

Kram

2010-11-17 @ 21:43:25
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: Ara

Ja en annan får sitta hemma å styra upp allt annat ;-)

2010-11-18 @ 12:07:50
URL: http://farasjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0