Sorry...

Motivationen till att sitta vid datorn har inte varit på topp, sorry för de. Lovar bot o bättring.
Personalfesten i fredags var himla trevlig, kom fyra på boulen trots att jag aldrig spelat...tycker jag är en bra placering av 14 personer. God mat o dryck var de oxå...
Lördagen va de först familjemys sen kom matilda med familj.
I söndags var jag själv med barnen då fidde var å målade med Pernilla och Ola. Som för övrigt kom o käkade tacos med oss på kvällen:)
Igår lyssnade nog till de bästa föreläsaren genom tiderna Manuel Knight! Tycker helt klart att alla företag borde boka in honom!!!! Wow säger jag bara! Inte alla som kan få 1500 "stela" kommunalarbetare att skrika/tjuta som att de åker berg o dal bana.
Idag har jag skivit IUP hela dan å varit på ett möte. Känner mig lite slut i huvudet nu. Tur man bara ska jobba en dag till detta lovet....
Imån blir de städning efter jobbet. Åhh på torsdag hoppas jag att kunna träffa girlsen.
Tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0