Då kör vi igen...

Då var det ny vecka igen å vi kör full fart mot helg.
Har haft en jätte mysig helg tillsammans med syrran och Mickan:) Nöjda och glada barn (för utom några små bryt från Douglas).
Har shoppat vinterskor till barnen för ett himla bra pris:) Fick tag i fleecebyxor till D att sova i på dagis. Samt två tröjor till mig själv.
Ätit gott har jag oxå gjort:)
Har firat både Cornelia och Tobbe.
Igår körde vi hem tidigt för att hinna med simskolan, både barnen har så himla roligt just nu i sina respektive grupper. Det går bara bättre å bättre för Oliver, känns som jag är stoltast i hela världen...han lyssnar, tränar/övar och genomför. Hoppas verkligen att den positiva trenden håller i sig. Åh för D släpper de mer och mer och han fick massa beröm för sina rutschkanedyk:)

I helgen blir jag gräsänkling. Så om det är nån som vill umgås med mig och barnen är de fritt fram.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0