Hinner inte med.

Tiden bara springer iväg å jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja...å ibland orkar jag inte heller. Heltid å två busfrön kan ta musten ur en ibland. Men jag tänker inte klaga, vill jobba heltid å pojkar ska vara busiga:)

Annars har de inte hänt så mkt sen sist. Helgen närmar sig med stormsteg å jag kommer vara gräsänkling i helgen, trist som tusan. Åh ingen av mina vänner kunde komma hit på besök. Önskar ibland att de inte bodde så långt borta. Får väl försöka ragga bland mina vänner här i stan om det är nån som är sugen på att umgås lite. Får ju träffa Pernilla en stund iaf då hon får hjälpa mig med simmet på söndag.

Upptäckte precis att jag inte kan gympa med barnen på måndag, jag lär inte vara en poppis mamma..båda barnen älskar gympan. Men va gör man när man har apt mellan 15-17. Hoppas dock att min chef säger att vi "skiter i den" då vi har planeringsdag hela dagen imån (önsketänkade och en ren drömbubbla) Vet ju mkt väl att vi behöver all tid tillsammans i arbetslaget som vi kan få...alltid finns det något som måste göras.

Nähe, rasten snart slut....å jag har ett par timmar kvar. Idag blir de Per Mobergs honungsglaserade revben, måste ju göra en testomgång innan jul:) Kanske blir de rent av lite "fredagmys" en torsdag då mannen åker tidigt imån... Å jag jobbar längre än vanligt dessutom 8-16 gäller imån... Hade inte Fidde varit borta hade barnen slutat halv tre, men nu slutar de strax efter fyra....kommer nog märkas skillnad på dom på kvällen.
Nähe, återgå till jobberiet...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0