Lördagen snart förbi..

Herre gud va dagarna rullar på. Idag var vi först i halmstad å shoppade vinterskor. Sen åkte vi hem å käkade lunch.
Efter det la jag Dogge å jag och Oliver gick ut. Han cyklade och jag började "höststäda". Åh när jag kände mig klar med undan plockning och sopning och D fortfarande sov satte jag igång å ta fönstren utvändigt. Så nu är det bara insidan kvar...å se till att de kommer upp nya gardiner med.
Ikväll blir de filmmys och tacos. Ja, det är jag som har bestämt hehe...fast film vill ju oliver oxå se.

Det blir kortfattat idag... har inte så mkt att berätta känner jag.
Ha en fortsatt skön lördag.
kram

Kommentarer
Postat av: Lindet

Kika in hos mig ;)



kram

2010-10-10 @ 13:03:21
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0