Campa eller inte campa...

I helgen är sista helgen som vi kan ge oss ut med husvagnen... Många campingar har redan stängt med de finns några i närheten som fortfarande har öppet (eller har öppet året om). Men jag kan inte riktigt bestämma mig för att jag är sugen på att åka iväg. Samtidigt som det är väldigt mysigt, så känns de som de hade varit skönt med en hemma helg. Tusen grejer som man borde göra...
får väl ta å diskutera det hela med min kära man.

Igår var en full späckad dag. Först jobb, sen hem å äta mellis med barnen. Begav oss mot gympan efter det å hann faktiskt med å rösta innan. D gjorde en provomgång på gympan..gick rätt bra iaf:) "hinderbanan" var roligast.
Sen åkte vi till fynda å köpte lagning till cyklen....å min man var snäll nog å hjälpte mig med häftstiftshålet. Sen käkade vi, nattade barnen...plockade i ordning i köket efter maten,  dusch å sen var de soffläge efter det....

Idag är de långdag på jobbet *suck* Hatar halv sju dagarna...man blir helt slut i huvudet när man är 11h på jobbet. ÅH sen blir de ju inte så lång tid med sötingarna hemma.
Imån ska ja faktiskt äta ute...HGFF ska ut å äta (första mötet efter sommaruppehåll). Se om vi kan få nån ordning med allt som händer i vårt område.

Städa vet jag inte när jag ska hinna med...men de får la bli torsdag.
Nähe, nu ska ja spela nåt meningslöst webspel innan min rast är slut...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0