Ikväll bär det av.

Idag bär det äntligen av till Nässjö, som jag har längtat. Imån ska jag umgås med Mickan på dan, ska bli massa mys. Sen blir den en riktig myskväll med min syster på kvällen:) Bara hon och jag, så mina båda grabbar förstås...men de är ju inte upp så länge precis.

Åh igår kväll släppte äntligen huvudvärken, efter tre dagar. Började äta inflammationshämmande å de var nog pyskologiskt hahahha...för bara nån timma efter så försvann de. Har ju en inflammation i ett muskelfäste i skuldran å det har nog påverkat en hel del.
Fick städat igår med, gott gott!
Åhh snälla farfar var å hjälpt oss med vår kökslampa, äntligen!!! Så nu är de fint i köket...ska bara få tummen ur de berömda å sy nya gardiner (tyget har jag redan).

Föräldramötet i tisdags var mycket intressant får jag väl lov och säga....men det jag känner är att man inte kan ändra på allt. Visst att man kan tänka sig för va man stoppar i sig själv och sina barn...men så som dietisten gick på så blev det ibland nästan lite överdrivet. Alla människor vet väl om att det inte är bra att småäta och att man ska försöka spara godisätandet till helgen m.m. Men hur mkt jag än lägger manken till så kommer jag nog aldrig att få till att ha grönsaker och frukt vid varje måltid jämt och ständigt. Jaja...är nog inte värt att jag går in djupare på ämnet, vill inte ha några arga kommentarer om hur man ska leva eller uppfostra sina barn. Det är upp till mig och min man;)

Nu blir de inget mer bloggat den här veckan...återkommer nästa vecka.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lindet

Åh hur kunde jag glömma dig? Har nu skrivit med dig. Tusen tack för hjälpen :)



Okej,ja jag kan tänka mig att svart/vitt eller i brunton blir finare speciellt när den ska vara så stor. får prata lite med sambon, är ju trots allt han som vann :P haha



kram

2010-10-04 @ 09:57:41
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0