Nykär å stjärnvinst:)

Tänk va lite det behövs för att man ska få en ny tändning. Så mkt som vi pussade på varandra igår jag å min man har inte hänt på länge. En barnfri dag på liseberg var verkligen vad vi behövde hihi. Blev ju inte sämre av att man gick hem med stjärnvinst från kexchokladen. Samt en påse twist å en nobless...snacka om att ja hade flyt:)
Köpte en varsin riddarkanin till pojkarna, vilket resulterade i att Douglas lärde sig säga kanin:)
Vårt trevliga sällskap vann oxå stjärnvinst, så bilen blev välfylld:)

vi hade verkligen så mysigt trots att det började regna vid halv tre och höll på i stort sett hela eftermiddagen. Sen blev jag pisseblöt i flumriden med....svallvåg rakt över mig två gånger...de rann in mellan jackan å kroppen...så jag fick snällt gå in å ta av mig klänningen å låna ett linne av tilda. Så framåt kvällen blev det riktigt kallt.
Var faktiskt rätt mkt folk, då det var "livat på landet" där...fullt med torgstånd och traktorer. Men va gjorde det....utan barn gör det ju inget att man får stå i kö eller blir blöt av regn.

Tack svärmor för att du tog buspojkarna. Tack vårt trevliga ressällskap. Å Fiddepidde jag älskar dig;) Pöss på dig.

Trevlig söndag i höstrusket!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0