Oj oj så mätt..

Herre gud så mätt jag blev. Va riktigt god mat idag. Ost- och skinksallad med ris...jätte gott å på tok för mätt blev jag. Fast merparten beror nog på att jag slängde i mig maten, inte bra.

Nu har jag tagit semester 1 okt för att åka med Fidde upp till Nässjö...där lämnar han av mig å plockar upp matte istället. Dom två åker till sthlm för att gå på öl å whiskey mässa, å jag får en systerysterdag ja:) Fast hon jobbar först... Men då kanske jag kan träffa nån av mina söta vänner, om det är nån som är ledig förstås. Sen lämnar hon sina barn för scoutläger...så när mina juveler har somnat blir de mys för hela slanten. Fasen va ja längtar nu:)
Förhoppningsvis hinner vi fira båda min systerdotter som fyller 11år och min brorson som fyller hela 18år.

Harrys va trevligt igår...har himla goa grannar måste jag säga, synd att inte alla kom...å det är några som jag saknar som inte gått med i föreningen eller som gått ur. Blev faktiskt en hel del sagt på mötet, trots att merparten nog mest var där för att äta och umgås. Om jag lyckas få med mina grannar i huset så kommer vi äntligen att få två rader till med plattor *JIPPIE*.  Planteringarna i området kommer att ske i höst, toppen!! Förhoppningsvis kommer de bli en "myskväll" till på Falkberget som tydligten var mkt uppskattat sist (vi var inte med då vi inte hade barnvakt), grillkväll även nästa sommar då det var bra uppslutning m.m. Joo en sak till han ska än en gång ta tag i dom som inte tagit ner sina megastora paraboler som inte är tillåtet i området...hoppas han lyckas då vi "stör oss" lite på en av dom.

Höstrusk ute idag, var visserligen värre igår kväll... Men de får en till att vilja krypa ner under täcket å bara vara:)
Men först är de ju jobb som gäller...
På återseende:)

Kommentarer
Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

sv: han hälsar och tackar! :)



trevlig helg!

2010-09-17 @ 09:50:55
URL: http://hoppelajnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0